HermanLamb New Member
 Posts: 3 Status: Offline Joined:
pm
| adidas copenhagen (29th Apr 19 at 2:08am UTC) | | Adidas nægtede faktisk korrespondancen adidas copenhagen mellem nedlukning af fabrikken og de stigende omkostninger, og det ser ud til, at der ikke eksisterer nogen konflikt mellem "global ressourceintegration" og "stigende omkostninger". At huske den langsigtede historie af sportsvarer fremstillingsindustrien, Adidas, Nike og andre multinationale sportsbeklædning mærker har altid valgt vejen "Hvor omkostningerne er lave, er der vejen. I begyndelsen etablerede de produktionsområder i europæisk Amerika, som er betragtes som fødestedet for mærker. For at tage eksemplet fra Nike for at spare omkostningerne byggede den sin egen oversøiske produktionslinje i Japan som en start.
Uafhængige analytikere Liao Jierong mente, at denne type "rullende sten" er normal fra transaktionsstrukturen for interessenter, for Adidas og Nike. På den anden side står de for forbrugernes markedstryk. "Især Adidas, som førsteklasses sponsor for de olympiske lege, oprindeligt i årets OL i London bringer trægtheden boom sæson forbrug, men europæiske og amerikanske marked krav nedtur, ønskeseddel er svært at blive fyret." Normal 7.8? falsk falsk falsk
Ikke desto mindre vil Kina kunne tiltrække disse "trækfugle" på grund af sin fordel i billig arbejdskraft for dem, der opmærker på omdannelsen og opgraderingen af adidas dame den indenlandske intensiv fremstillingsindustri, men denne slags situation vil gradvist ændre sig som forbedring af nationaløkonomien og folks Levende standard. Som svaret i e-mailen fra Adidas hovedkvarter er "Lukning af fabrikken i Kina ud af det strategiske overvejende at integrere globale ressourcer". Bortset fra denne grund, ingen andre ellers.
I marts 2009 annoncerede Nike lukningen af sit fodtøjs produktionsanlæg, der kun adidas dame sko ejes af det - Taicang-anlægget. På det tidspunkt svarede Nike i Kina på Syd reportere, at "Formålet er at fremme de langsigtede indkøbsintegrationsstrategier og strømline forsyningskæden." Adidas nægtede faktisk korrespondancen mellem at lukke fabrikken og stigende omkostninger, og det ser ud til, at der ikke eksisterer nogen konflikt mellem "global ressourceintegration" og "stigende omkostninger". At huske den langsigtede historie af sportsvarer fremstillingsindustrien, Adidas, Nike og andre multinationale sportsbeklædning mærker har altid valgt vejen "Hvor omkostningerne er lave, er der vejen. I begyndelsen etablerede de produktionsområder i europæisk Amerika, som er betragtes som fødestedet for mærker.
For at tage eksemplet fra Nike for at spare omkostningerne byggede den sin egen oversøiske produktionslinje i Japan som en start. I de senere år har japansk yen adidas dame sneakers steget konstant såvel som lønomkostningerne, hvilket gjorde Nike's produktionsomkostninger øvre og øvre og øvre. I 1975 blev Nike's produktionslinjer i Japan overført til de relativt lavt arbejdskraft-steder i Korea og Taiwan. I 1980'erne og af samme grund blev Nike's hovedproducerende linjer overført til Fujian og Guangdong. I de seneste år er det med de stigende kinesiske lønomkostninger målrettet mod de lavere lønomkostninger i Sydøstasien. Uafhængige analytikere Liao Jierong mente, at denne type "rullende sten" fra transaktionsstrukturen af interessenter til Adidas og Nike er normal . Men de står over for presset fra forbrugsmarkedet. "Specielt for Adidas, som skulle være" sikringer "af OL i London som førsteklasses sponsor, men overraskende har forbrugernes reaktion været under bunden, det er svært at starte skydning uden at være vært." Normal 7.8? falsk falsk falsk
En helt ny illustration udtrykt i Y-3-serien baseret på dens unikke ideer lige fra diskotek i New York til den elegante tango i Argentina. Det helt nye mærke Y-3 gav fødsel i 2002 på grundlag af samarbejdet om den gensidige afhængighed af to dele, og det er et mærke, der kombinerer fortjenester fra to sider. Helt forskellige to mærker sætter et nyt sportsligt og fashionabelt mærke tøj på markedet baseret på forskellige ideer til mode og synspunkter og færdigheder på håndværk. Realiseringen af denne opfattelse blev opnået i overensstemmelse med de grundlæggende krav til visuel sans og tætte samarbejdsrelationer. Med hensyn til samarbejdsforbindelser mellem to virksomheder udvikler Adidas til Yohji Yamamoto, som er en hel genstand, ind på vejen. Y-3's faste position på grund af Adidas sportstil designet af Yohji Yamamoto. Y-3 koncernen opererede og adidas danmark forvalter adidas sportstypedivision med hensyn til virksomhedens ledelsesstruktur. Med hensyn til design i Adidas Sports Style Division tog Yohji Yamamoto stillingen som design direktør. Forbindelsen mellem Adidas og Yohji Yamamoto designstudio var ledet af Michel, som er kunstdirektør for Adidas koncernselskab. Den endelige designplan var resultatet af talekommunikation, som designmedarbejdere tæt samarbejdede på begge sider af Y-3 designstudio. Hovedkontoret for Yohji Yamamoto i Toyo og Adidas har begge etableret designstudioet Y-3. I disse blandede kombinationer var Adidas forfader til sportssko og Yohji Yamamoto var designmesteren i modecirkel. Den nuværende Y-3 [img]https://www.sarahsevenblog.com/images/shoes/adidas-670ttt.jpg[/img] var fusionen baseret på deres respektive faglige viden og færdigheder. | |
|